вторник, 15 февруари 2011 г.

СУПА ОТ СВИНСКИ КРАЧЕТА


  • 3 свински крачета
  • 1 яйце
  • 1 ч.л. брашно
  • 1/2 кофичка кисело мляко
  • 1 ч.л. червен пипер
  • щипка черен пипер
  • сол
      Свинските крачета се посоляват и се варят в тенджера под налягане 1 час поне. Обезкостяват се. В тенджера се слага месото и се доливат 3-4 чаши от бульона (може и повече), в който са вряли крачетата. Слагат се подправките.
      Яйцето се разбива с малко вода. Добавят се брашното и киселото мляко. Получената застройка се сипва в супата и се бърка докато кипне на котлона, за да не се пресече.
       Поднася се с купичка с намачкан чесън и оцет - като шкембе-чорбата.
       Това е много полезна супа заради желатина от крачетата - най-вече за ставния хрущял.

3 коментара:

  1. Благодаря за рецептата! Напълна ми пасва на вкуса-без много подправки.Сайта ви е страхотен и често си взимам идеи .Благодара !!!

    ОтговорИзтриване
  2. За първи път я опитах като момиче,преди повече от 45 години на морето! :) Толкова ми хареса,че изтичах при готвачката и тя ми я записа на една салфетка .:) Точно ТОВА е рецептата-и сега си я приготвям от време на време- любима е и на мъжете ми в къщи! Сега се запознах с Вас и сигурно ще ми харесат рецептите Ви-ще се срещаме виртуално! :) Със здраве! Цвети

    ОтговорИзтриване