понеделник, 5 декември 2011 г.

ПОЛЯТА БАНИЦА


  • 1 пакет фини точени кори
  • 300 г сирене
  • 4 яйца
  • 1 кофичка кисело мляко
  • 100 мл топла вода
  • 5 с.л. брашно
  • 1 ч.л. сол
  • 1 каф.л. сода
  • олио за намазване на корите
      В намазана с мазнина тава се редят 3 кори, като между тях се поръсва олио. Натрошава се 1/3 от сиренето. Редят се пак кори, поръсени с олио и отново 1/3 сирене. Така се разпределят корите, че сиренето да е на три места. Най-отгоре се слагат три кори, поръсени с мазнина. Нарязват се с нож в желана форма и големина.


      В купа се разбиват яйцата. Содата се разтваря в киселото мляко и се прибавя при яйцата. Кофичката от кисело мляко се изплаква с топлата вода и също се добавя. Заедно със солта и брашното всичко добре се разбива и се разпределя равномерно върху баницата. Краищата се попритискат. Поръсва се малко олио и се пече в предварително загрята фурна на 200 градуса до зачервяване.
     След изпичането се напръсква с вода и се покрива с кърпа да се задуши.

     

4 коментара:

  1. Много обичам баница във всякакви варианти. Твоята, Маги, е чудесна! Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. МАГИ,както съм прияла и ти с твоята вкусна баница ме домърши.Много я харесвам тази рецепта и ще ме караш да я правя пак.
    Прегръдки и прекрасна вечер.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви, момичета, и аз обожавам баници и затова честичко ги правя у нас.

    ОтговорИзтриване
  4. Като един виден любител на баниците не мога да подмина и твоята,Маги,страхотна е,много ми харесва!

    Пожелавам ти хубав празник днес!

    ОтговорИзтриване