вторник, 11 октомври 2011 г.

ПРИНЦЕСИ КАЙМА И КАШКАВАЛ



  • 250 г кайма
  • 200 г кашкавал
  • 3 яйца
  • 2 с.л. маргарин
  • 1 нарязан хляб
  • щипка сол

      Кашкавалът се настъргва и заедно с останалите продукти се омесва до получаването на еднородна смес. С нож се гребва от сместа и се мажат филиите. Аз ги пека в парти грила - стават по-бавно, но пък не са така сухи, както печени във фурната.
      Може да се украсят с по резен домат или краставица. Поръсени с шарена сол са също много вкусни.

4 коментара:

  1. Ех тези принцеси :) С тях започваха много често ученическите ми сутрини - приготвени от мама и поръсени с подправки. Благодаря ти Маги, че ми припомни от колко време не съм ги приготвяла! Несъмнено вкусна рецепта! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз благодаря за хубавите думи. Поздрави от мене

    ОтговорИзтриване
  3. МАГИ принцеси трепач си ни поднесла.:)В къщи обожават принцеси независимо с кайма или като твоите,а скоро не съм правила та ме подсети.:)
    Прегръдки и хубав следобяд!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Зиче. Поздрави и от мене

    ОтговорИзтриване